Altijd met de mooiste nagels/ handen weer naar huis door de liefste/ beste styliste
Ik heb een hele fijne ervaring met Gracia. Zij is zeer deskundig, kan je prima adviseren en werkt met kwaliteitsproducten. Haar salon is zeer schoon en hygienisch, het sfeertje is gezellig en ik ben altijd erg blij met het eindresultaat.
Gracia gaat voor perfectie en maakt er altijd iets moois van!
Fijne professionele behandeling, advies gegeven en ziet er super mooi uit!!
Heel netjes te werk en zorgvuldig! Hygiënisch en aandacht voor je voeten.
Top👍 Fijne manicure Gracia neemt alle tijd en weet waar ze mee bezig is! Geeft ook goede uitleg. Ik ben heel blij dat ik haar gevonden heb.
Gracia is een superfijne, lieve, geduldige nagelspecialiste met heel veel verstand van zaken. Ik kan me geen betere nagelspecialiste voorstellen/ wensen! Altijd mooie handen dankzij haar goede zorg. Dank je wel, lieve Gracia!
Ik heb zeker een prettige ervaring met Gracia. Zij is zeer deskundig, klantvriendelijk en denkt altijd met je mee. Ik kan haar zeker aan iedereen aanbevelen.